Nieuwsoverzicht

Krachttraining en hardlopen

hardlopen.jpg31 jan Hardlopen Er zijn verschillende redenen om hard te lopen, maar deze zijn grofweg te verdelen in drie groepen  Afvallen of gewicht reguleren  Ontspanning, tijd voor jezelf of sociale reden  ... lees verder

Omgaan met gemaksvoedsel

pizza-g1eb399e82_1920.jpg23 jan Onder gemaksvoedsel wordt voeding verstaan die zeer makkelijk en snel te gebruiken is, zoals kant en klaar- en, magnetronmaaltijden, afhaal- en bezorgmaaltijden en snacks. Meestal niet zo gezond, ... lees verder

Zo word je krachtig en sterk

Zo word je krachtig en sterk.jpg09 jan Iedereen heeft een ander doel wanneer ze beginnen met het volgen van een training. Misschien wil je fitter worden, afvallen of sterker worden. Level PT helpt jou graag met het realiseren van deze ... lees verder

Small Group Training maakt sporten weer leuk

Small group training maakt sporten weer leuk.jpg19 dec Wil je fitter worden, maar houd je totaal niet van sporten? Dan is het tijd om het voor jou weer leuk te maken. Vaak helpt het al wanneer je het niet alleen hoeft te doen. Samen sporten is ... lees verder

Gemotiveerd afvallen: het hoeft geen straf te zijn!

Gemotiveerd afvallen - small group training.jpg28 nov Het is niet makkelijk om af te vallen. Dat weten we allemaal. Je neemt je voor om minder te eten, meer te sporten, en vooral meer je best te doen. Maar al snel komt je dagelijkse leven in de weg ... lees verder

Nieuwe locatie per 1 juni 2022

level-capelle-aan-den-ijssel.jpg24 mei Vanaf 1 juni 2022 verhuizen wij naar een nieuwe locatie. We blijven in Capelle aan den IJssel maar verhuizen naar de Meeuwensingel 101. Op deze locatie gaan we naast personal training en ... lees verder

Heb je goede voornemens voor 2022?

goede-voornemens-2022.jpg30 dec "Heb je goede voornemens?" Een vraag die je in de laatste week van het oude jaar en de eerste week van het nieuwe jaar vast ook vaakt hoort. Voor sommigen is het een vraag die ze liever uit de weg... lees verder

In actie komen, hoe doe je dat?

starten09 aug Starten met starten  Beginnen met bewegen na een periode van inactiviteit kan een hele opgave zijn. Toch is het belangrijk voor je gezondheid om in beweging te komen. En het leuke is, het hoeft ... lees verder

Heb je Enkelklachten? Wij geven 3 tips om je enkelklachten te verminderen

enkel.jpeg02 jul Enkelinstabiliteit Als je weleens je enkel hebt verzwikt en niet goed bent hersteld, gebeurt dit vaker met dezelfde enkel. Voornamelijk bij onverwachte momenten doordat je op een oneffen ... lees verder

7 tips om dadelijk meer te bewegen op werk

trap calorie.jpg24 jun Beweeg op je werk eenvoudig meer Als je de hele dag op kantoor zit beweeg je weinig. Je loopt hooguit een keertje naar een andere afdeling of je haalt een kop koffie maar echt aan de aanbevolen ... lees verder

De beweegnorm niet haalbaar? Iets is beter dan niets!

beweegnorm10 mei Sinds 1998 kennen we in Nederland drie normen voor gezond bewegen: de beweegnorm, de fitnorm en de combinorm. Deze richtlijnen waren gebaseerd op de tot dan toe bekende wetenschappelijke inzichten... lees verder
Scroll naar boven